Vänner

Vissa vänner ger så mkt positiv energi.
Jag är så glad för att jag har Cilla och Jossan. Vi träffas visserligen väldigt sällan men det är som om vi fortfarande jobbar ihop och ses dagligen. Jag förstår varför jag trivdes så bra på jobbet. Det var för det första ett kul jobb men dessa två tjejer var toppen och fortfarande är!

Nu är ju jag lyckligt lottad som har så många underbara vänner. Många som funnits med sedan barnsben, andra som kommit in i ens liv senare via jobb, universitet eller via min man.

Barnsbens vänner är det ngt speciellt med för de ser en för den människan man är och varit. De vet oftast varför man reagerar på ett sätt i en situation, de kan ens historia, de känner ens föräldrar och syskon.

Det kan iofs ibland bli jobbigt för eftersom man känt varandra så länge så är det lätt att falla in i - så har du alltid varit, - det där är typiskt dej m.m på ngt sätt är man fortfarande den man var i högstadiet igen.

Att växa och utvecklas som person tror jag är svårt om man inte träffar nya vänner som inte känner till ens bakgrund. För det är där som man får en chans att bli ngn bortom den man alltid varit.

Så tack alla mina underbara vänner. Ni betyder mkt för mej. Oavsett när ni kom in i mitt liv, om ni befinner er här eller många mil bort. Ni alla är fantastiska!


Jag och min lilla sjuka plutta! Glad som alltid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0