Vatten i kran

Efter en dag som inte har varit speciellt effektiv, har städat och gjort iordning rummen. Ställt ut frukost och gjort klart alla måsten. Men jag har inte varit på arbetsförmedlingen. Jag har inte varit på telenor och ordnat med abonnemanget. Jag har mest varit orolig för magen och mått illa. Varav hela fm gick åt till att sova. Sömn är den bästa medicinen. Därefter åkte jag dum som jag är med mannen på lunch. Pannbiff och potatis inte bra med magras. Vilade på em en stund med men ordnade uthyrningen som jag nämnde ovan. Under tiden hände det bästa vi fick vatten i blandaren. Tjohooo! men stackars rörmokaren kom precis efter att jag varit på toa. Han sa att han skulle komma tre vilket jag tyckte jag var snäll när jag gick på toa vid två. Men inte kom han tre. han kom vid fem över två. Precis hann jag spola. Och jag tycker egentligen inte så synd om honom. Jag menar han har ju inte fixat vårt vatten på över tre veckor. Kanske tillochmed var lite -HA där fick du.

Vatten i kran!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0