Macarons, älg och lördagsmys

Idag har vi haft en mysig dag med familjen. Vi skulle egentligen städat garaget men det prioriterades bort för fika med Görans moster Lisbeth, Cykla o handla lördagsgodis med barnen, köpa en nalle puh film + handla allt vi skulle ha till älgen. (lite lördagsgodis till oss med :-) ) sitta i soffan o titta på nalle puh o äta upp godis, popcorn och dricka.

Jag slog även på stort för när Göran gjorde så god middag så gav jag mej på att försöka (notera försöka) göra macarons. Självklart chokladmacarons. De blev okej. Kanske inte de finaste till utseende men smaken är desto bättre.
Älgen blev supergod! Tack igen Fia för älgen!

Köpte med en orange rosbukett till min man med. Bara för att han är underbar!


För er som undrar över badrummet så har jag ringt många arga samtal till badshopen eftersom deras leverans som skulle ta 5-7 dagar är uppe i 2 månader snart på grund av ett antal olika strul. Min leverans skulle nog komma ngn gång nästa vecka? Troligt!
Men men har vi klarat oss på ett badrum sedan början av augusti klarar vi oss nog någon vecka till! :-/

Nu blir det filmmys med mannen! God natt alla!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Mysigt de låter, saknar lösgodis! Vi får ha lite myskvällar när vi kommit hem:)

2011-10-15 @ 21:17:12
Postat av: Anna

2011-10-15 @ 21:19:59
URL: http://mormorochemma.blogg.se/
Postat av: Anna

Absolut massa lösgodis. Ja kanske måste ta med det till washington :-)

2011-10-15 @ 21:30:04
URL: http://mormorochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0