Möblerat om

Idag har det blivit två lass till tippen med skräp från garaget, min far var här och hjälpte oss vilket var uppskattat av oss alla men framför allt Ludde som är morfar i hasorna mest hela tiden.

Garaget blev tipptopp men framför allt har vi möblerat om i barnens rum och bytt mattor inne i vardagsrummet vilket gjort det så mysigt. Ludde o Edith har nu en 1.70 säng att dela på. Anledning till 1.70 är att det är min mor o fars gamla säng o de hade fått med sig en 90 o en 80 säng från Ikea. Vilket upptäcktes när de bytte ut sängarna :-) , kan ju ana var jag fått min virrighet ifrån :-)
Från och med nu är det ingen spjälsäng för Edith. Den åker till Sara o Marcus för deras lilla knodd. Våra två barnsängar åker till Hallsberg så ska barnen få ett eget rum hos mormor o morfar. Så nu försvinner mitt o systers rum till kidsen. Helt okej men ändå konstigt, vi har ju iofs musikrummet till oss men ändå :-)

Nu har vi "picknick" i barnens rum. Jag har gjort varma mackor åt dem + massa mandariner. Mannen sitter i soffan o läser tidningen. Ikväll blir det benjamin buttons o kebab, för det är vi värda.

Hoppas er helg varit toppen!
Ses i veckan, kanske.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0