möte med Fia

Idag har jag varit i hallsberg och haft möte med Fia. Konstigt att ha möte med en kompis och kalla det för jobb. Men det ska bli toppen kul och jobba tillsammans med henne om det nu blir så =) ?
ja menar ta över världen ensam kan jag ju inte, måste ha en partner in crime ;-) eller helst flera om ngn är intresserad?

Ikväll är det föräldramöte på dagis, det låter så seriöst med föräldramöte för barn som går på dagis. Vet ej om jag ska dit lite over kill och gå dit både jag och Göran. men det är ju trevlig och träffa de andra föräldrarna så det skulle väl vara för det.

Nu ska jag in till stan för att käka lunch med mannen. Min mage har kurrat sedan 10 så det är väl behövligt med mat.



Kommentarer
Postat av: Lucas Gustavsson

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :)

2011-10-05 @ 13:29:07
URL: http://modegrabben.webblogg.se/
Postat av: Fia

Ju mer jag tänker på det ju mer vill jag bli din partner in crime:) Skulle verkligen kunna bli superkul!

2011-10-05 @ 21:08:18
Postat av: Anna

Det kommer bli kul Fia!

Vi ses på söndag för genomgång, sen kör vi ;-)

2011-10-06 @ 10:57:15
URL: http://mormorochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0