Oj vad tiden går (som alltid)

Nu har tiden sprungit iväg så där snabbt igen.
Jag slutade precis innan vi skulle ut förra lördagen.

Vi hade en super kul kväll många gamla goding drinkar och gammal hederlig britney spears ;-) Jag och matti hade dansuppvisning säkert en sisodär 5-10 gånger. Moberg tröttnade efter en stund (dock är hon ju ganska så van sedan förr ;-) ) men Göran tröttnade nog aldrig, han var så nöjd så.
Vi gick till strömpis men där var det kööööööö så vi tänkte att harrys får duga och det gjorde det. Vi dansade mest hela kvällen och drack shots (vems dumma idé det var lämnar vi osagt). Jag och Göran, party poopers som vi är gick hem vid strax efter ett, vilket lämnade matti till att cykla hem själv till oss. Och jag borde ju ha vetat om att det skulle gå mindre bra med hennes lokalsinne. men hem kom hon iaf efter några timmars cyklande, förlåt matti.

 enda bilden jag har från kvällen, perfekt att det var den när vi dricker kaffe. ser väldigt bra ut =) (jag ska bli bättre att få med bilder med mej själv oxå)

Förra veckan kretsade mest kring rosta dagen. Då vi hade lite öppningserbjudande på kliniken. det kom en hel del folk, men de flesta var ju mest bara nyfikna. Vilket jag kan förstå. Jag hoppade in som mannekäng för en modevisning som var för klädmärket SussiLi. Det var väldigt trevligt. Även om jag inte känner mej direkt i toppform för att gå modevisning så hade vi kul. Det ska vara en modevisning på Harrys om några veckor som de vill ha med mej i. det kommer säkert bli kul. Bäst jag ligger i hård träning bara fram tills dess ;-)

bilder från FormKliniken

    

den här helgen som var så vilade vi upp oss lite tillsammans med barnen. Göran blev matförgiftad när han var i sthlm förra torsdagen så han var inte i toppform för helgen. Sushi kan verkligen vara farligt =) så det blev promenader i solen, lek i parken och god mat. (så den där hårt träningen är verkligen inte en dag för tidigt påkommen) Man ska inte köpa jeans i stretch, dom luras bara med en som gör att man tror att det inte är såå farligt tills man sätter på sig de gamla "riktiga" jeansen igen och knappen knappt går att knäppa.

För att följa upp badrummet så är det INTE klart. saknas fortfarande grejer från badshopen/onninen. kom på härom dagen att det inte endast var några hyllor och knoppar som saknas, blandaren saknas ju med för guds skull! dumma dom.
sedan så är det ju det här med att synkronisera jobb mellan hantverkare. det är verkligen brist på ordning och reda i den branschen. Skulle behövas några som styr upp branschen, någon intresserad? rörkrökare hit, elektriker dit, plattsättare här ni förstår.

med företaget går det okej, det är lite kompleteringar som ska in till bolagsverket och jag har inte alls inspiration till att skriva en nybolagsordning så om någon anmäler sig frivillig för att skriva den så go ahead! jag tackar o tar emot.

nu ska jag springa iväg och hämta barnen. de trivs jätte bra på dagis iaf!



o ja jag ska bli bättre på att uppdatera. det händer ju så mkt att det inte borde vara några problem.



Kommentarer
Postat av: Emma

Ååh, jag skulle så gärna göra det. Undrar om det är bra betalt - och i vilken ände man ska börja?!?

2011-10-04 @ 20:16:41
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/
Postat av: Elli

Det va på tiden att du skrev ett inlägg. Borde ta å ringa dig någon dag oxå framöver :)

Sushi är farliga grejer, jag tog ju en matförgiftning av det i sommras.. Hoppas han är kry nu iaf.

Ser superfint ut i kliniken! Vill hem å spana :)

2011-10-04 @ 21:08:01
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Matti

haha, vaddå, det gick ju jättebra för mig att ta mig hem till er och en cykeltur på kvällskvisten är ju inte fel!? Mitt primära problem var ju att jag inte hittade nå bra ställe att ta mig över svartån.. Simma kändes inte som en option liksom så det blev o åka tillbaka och cykla runt istället.. =)

2011-10-04 @ 21:43:51
Postat av: Anna

jag kan hjälpa dej emma. slå mej en pling när du har tid så kan vi ta en kaffe och diskutera det =)



ja vet elli tiden bara springer iväg och bloggandet har inte prioriterats men nu så, det är jätte kul o läsa allt du gör.



haha matti inte ska du behöva simma i svartån det kan ju vara lite kallt ja. men du kan ju ta någon av de två broarna som ligger på var sida om vårat hus =) nu på fredag ska jag inte lämna dej själv.

2011-10-05 @ 07:37:28
URL: http://mormorochemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0