Underbara bebisar!

Efter att ha vabbat med sjuk Edith i några dagar så tog jag mej en heldag igår tillsammans med Anna o lilla 6 v Nora. Frukost Java. Shoppa present till Ludde. Lunch på hälls. En promenad i parken så trevligt. Fast Det är farligt att träffa så söta små för man kan inte annat än vilja ha en till då :-/ som tur var levde Edith rövare när hon kom hem skrek i säkert 30 min (alltså ilsket skrek) hon var så arg att hon kröp in i garderoben i tvättstugan o vägrade komma ut. Hmm hon har en väldigt stark vilja o är himlans envis, undra var det kommer ifrån :-)
Så ett till barn kommer inte på frågan, tur att så många vänner o familj som ska få och har underbara bebisar som jag kan låna när de är söta o glada o glatt lämna tillbaka när se skriker ;-)

Nu ska jag iväg till Fia. Vi ska skriva lite verksamhetsplaner o några styrsdokument. Ryktesväg hörde jag att de bjuds på kladdkaka, mums.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0