Utsatt

min lilla älskade tjej blir "utsatt" (som de sa på dagis) av ngn av hennes kompisar på dagis som drar henne i håret. Jag upptäckte det förra veckan då det hängde en lös stor tossa av håret i hennes hår. Hon får allt som oftast tovor i håret vilket gör att det lösa håret satt fast i övriga håret, hmm nu rörde jag till texten men ni förstår nog. Så idag när de sa till på dagis att ngn tycker väldigt mkt om hennes hår och rycker i det allt som oftast vilket gör att de har fått punktmarkera Edith så det inte ska hända igen så kände jag att edith ska inte behöva vara rädd för ngn på dagis så hon har nu blivit klippt. Ingen mer hockeyfrilla.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars liten, bra att du klippte bort hockeyn, blev jättefint! /Å

2011-10-24 @ 23:24:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0