bästa väskan ever

Jag har varit runt och rest en del i världen vilket har resulterat i att jag många gånger har stått i kö på flygplatser. detta köande till in checkning, till gaten, upp in på planet, inne i planet m.m har alltid varit ganska så tråkigt. så mitt sätt och lösa det har varit att alltid vara sist. Ni som rest med mej vet hur det är. varför ställa sig i kön när man kan sitta i gaten kanske dricka en öl eller läsa en bok medan de andra köar? för det mesta är ju ens plats redan bestämd (med undantag för ryan, men där flyger man ju oftast kortare sträckor så det skulle ju inte vara hela världen om man inte fick sitta bredvid sitt resesällskap) Jag menar kändisar går ju på planet sist, vilket jag upptäckt just på grund av mitt sena påklivande av planet (när jag var till NY för några år sen gick jag på planet efter Peter Forsberg.) Jag har dock helt ändrat mej på den punkten efter den senaste flygningen. När jag och Mona ställde oss upp för att köa för att komma av planet så hade mannen som stod framför mig en helt underbar väska på sig ( jag undrar verkligen om han tänkte på vad som stod på väskan när han valde den eller om det var en sån där väska som han bara alltid använder.)


Nu ska vi ut och shoppa lite. Igår blev den after work med marias kollegor på sweden house men det får jag skriva mer om ngn annan gång för nu väntar Maria o Mona på mej. jag ska bara blåsa håret, sminka mej, byta lite kläder m.m innan vi kan gå så de kommer få vänta ännu längre =/


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, schysst väska!! Ni verkar ha mysigt! Hälsa tjejerna! Kram! /Åberg

2011-09-18 @ 23:02:13
Postat av: Anonym

Haha, schysst väska!! Ni verkar ha mysigt! Hälsa tjejerna! Kram! /Åberg

2011-09-18 @ 23:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0