levt livet med mannen!

denna vecka har varit så mysig och effektiv (iaf så effektiv som man kan vara när man väntar på att få massa grejer igenom med myndigheter.)
Jag har hunnit läst mina böcker. (1 av 3 kan väl räknas som mina böcker =) , en bok känns ju inte så effektivt =/ )
jag o carina har hunnit med o göra en massa reklamgrejer, visitkort (som förövrigt jag var tvungen o beställa nya, korrekturare ska inte jag bli =) ) göra ordning i lokalen, materialet till hemsidan, träffat vår "webbdesigner", ordnat i lokalen, fått skicka in kompleterande handlingar till bolagsverket, jobbiga jobbiga myndigheter,

utöver detta så har jag varit med min man en hel del. Vi har tränat, ätit massa goda luncher ute på stan, käkat frukost på stora hotellet, Görans nya jobb blivit offentligt, hyrt film kl 14 en eftermiddag (kan inte minnas när jag senast såg en film på em, dock tittade inte göran med mej, han tyckte den var för otäck, o ja som trodde jag var mesig när det gäller film), grillat korv med barnen i oset, ätit middag med goda vänner och ikväll tillråga på allt så blir det utgång med Matti. och för att få pricken över i:et så har jag köpt redbull och passions soda. (brännvinet fick jag på möhippan, Elli du missar en toppen drink och kväll förhoppningsvis ;-) ) min GT står bredvid mej nu och ser läskande ut.
Bilder från kvällen kanske dyker upp (efter önskemål från E)

ses kanske ute ikväll!


Kommentarer
Postat av: Elli

Åå önskar jag va där! Brännvin special e fina grejer, me fina tjejer :) Hoppas ni haft tokkul! Själv står jag i en butik å börjar snart tro att min karl fått en hjärtattack inne i provhytten..

2011-09-25 @ 03:11:22
Postat av: Anonym

Låter som mysiga dagar! Hoppas ni hade skoj ute!!! Väntar på partybilder... Blev en behövlig hemmamys för vår del! Vore så kul att träffas snart! Hör av mig om ca 2 veckor när jag är hemma igen från K-stad. Hälsa familjen! /E

2011-09-25 @ 23:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0