Barnarbete

Idag har jag båda barnen hemma. Edith mådde dåligt imorse. Eller dåligt och dåligt hon var pigg och glad men hon var röd under ögonen och ögonen var alldeles blanka och det rann ur dem. :-( så då fick Ludde va hemma han med. Vi tog bilen och åkte till min mor i Hallsberg. Jag har lite jobb jag måste göra som tur? är har jag en liten hjälpreda bredvid mej. Fast i ärlighetens namn är han inte mkt till hjälp. Han vill mest klistra frimärken överallt och titta på blixten mcqueen på datorn istället för att skriva i tråkiga worddokument. Men vem kan klandra honom jag skulle oxå hellre klistra frimärken på kinden och titta på barnprogram ;-)

Vi i bilen och min hjälp (stjälp) reda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0