Första Kina leveransen

I måndags anlände mina första egendesignade produkter ifrån Kina. Två olika sorters iphoneskal. En som är som en plånbok och en mer som en korthållare. Båda i svart äkta läder med mitt eget märke Lunander Sweden.
De är enligt min smak skitsnygga. Jag menar det kanske inte är så konstigt att jag tycker det men jag hoppas ni andra oxå tycker det. Jag kommer sälja dem till återförsäljare men även vi min egen nätshop som är i uppbyghnadsfasen.
Håll till godo bilder kommer inom kort. Fram till dess en bild på moi

Fridens!


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Aah va spännande! Jag behöver ett nytt mobilskal så det låter ju bra med dig som återförsäljare :)

2012-04-18 @ 20:04:53
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0