Frukost hos Sara

Idag skulle jag njuta av att få lämna barnen på dagis (jag vet att det låter hemskt men efter att varit hemma praktiskt taget själv med barnen i över en vecka så är det skönt att få vara utan dem. Alla utan två barn kan säkert fördöma mig för att jag säger så men ni med två barn som är runt 2-3 år ni förstår säkert vad jag menar.) så jag hade bokat in frukost med Sara och Arvid. Men imorse så sov Ludde ovanligt länge och när han kom upp var han lite dålig i magen igen! Jag hoppas att det bara är hans oroliga mage som han hade när han var yngre som spökar efter magsjukan. vi åt ju paj gjord på fullkorn igår. Han var ju känslig mot fullkorn förr. Kanske tar några veckor innan den blir bra igen?
Vi åkte iaf efter konsultation med Sara upp till dem och sågs ändå. Det var väldigt trevligt. Veckorna bara springer iväg. Arvid är så stor nu. Snart fyra månader. Helt galet!

Sara och Arvid myser. Ludde visar Arvid hur man ska göra med babygymmet :-)

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2370134/images/2012/pic_197916423.jpg" class="image">


Kommentarer
Postat av: Ellinor

Alltså, de senaste två inläggens bilder ser dina "små" sötnosar så grymt stora ut. Känner på mig att jag snart kommer vara en kortis i deras ögon...

Herr Arvid som jag aldrig träffat ser ju inte direkt nyfödd ut heller.. Ujuj va man missar saker när man bor på andra sidan jorden..



Kram

2012-04-12 @ 09:02:32
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0