Inget för er känsliga

Natten/dagen har tillbringats inne på toalettstolen. Sittandes med pottan under hakan. För jag är katastrofalt magsjuk. Inte så där som när jag har blivit magsjuk förr (ni med småbarn vet hur ofta det blir. ni som har bebis eller för er som beställt storken ni kommer få upptäcka en stor baksida med barn. Sjukdomar!) så där lagom jobbigt magsjuk lite kass i magen och kräks om vartannat. Utan detta är den värsta ever. Jag kräks hela tiden och samtidigt måste jag sitta på toaletten för det kommer i alla ändar :-/ så pottan är perfekt som spykopp. Min man har placerat in klorin i badrummet. Handspriten har kommit fram. Jag hoppas verkligen att jag inte smittat/smittar ngn.
Det är jobbigt att kräkas men ngt som är jobbigare är att jag kan knappt ställa mej upp för då måste jag in och spy. Huvudvärken spränger och febern ger mej frossa. Dumma magsjuka. Men grattis till er som umgåtts med mej senaste dygnen. ;-) eller snarare förlåt om ni blivit smittade!

Nu ska jag sova mig frisk!


Kommentarer
Postat av: Fia

Åh fy stackare!!! Krya på dig! Massor av kramar

2012-04-01 @ 14:58:50
Postat av: Heidi

Åh! Stackare! Krya på dig!! Kram

2012-04-01 @ 16:47:29
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Ellinor

Just nu är jag mycket glad över att vara på andra sidan jorden med tanke på att jag alltid plockar upp magsjuka från dig/din familj...



Men hoppas det är en snabb sväng du åkt på så du blir bättre snart!



Kram

2012-04-01 @ 19:18:12
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Urk!

Svärmor var precis här och kramades... Hon var väl hos er precis innan eller? :/

Krya på dig!

2012-04-01 @ 20:28:20
URL: http://johanna.funnelweb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0