Klädkammaren börjar ta form

Eller jag kanske ska kalla det walk in closet för att det låter tjusigare, eller gör det verkligen det? Ne jag har inte en walk in closet jag har en klädkammare. En trång klädkammare där jag och min man ska samsas med kläderna. Vilket är helt okej.
Men ett område vill jag inte samsas på och det är skohyllorna :-/ där blir det extra trångt. Kommer säkert få ett fint litet - du kanske borde sälja av lite skor. Från min man. Vilket jag borde så om ngn vill komma på en skorensning av storlek 39, välkommen! Förvirringen är nu så kom innan jag ändrar mej :-)

Igår kväll efter top model strök jag iaf alla koftor och klänningar. Mannen kom hem vid 23 då fick det vara färdig struket.

Ska dock gå på det idag igen för idag ska kläderna som jag ska göra av med strykas så de blir fina. Så där är samma sak intresserad av kläder? Kom och titta!




Kommentarer
Postat av: william

fin header:D



Och säg gärna vad du tycker om mina "Where Am i?" Modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-25 @ 09:57:55
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0