Knut på nytt sätt :-)

Långfredagen till ära så satte jag upp håret i en knut. Men inte en vanlig knut såsom jag brukar ha utan en knut på topparna :-)
Jag tycker själv att det blev snyggt. Det gav tofsen lite mer styling.
Jag tupperade tofsen för mer volym och sedan hade jag i hårvax i topparna därefter slog jag en knut på dem och sprayade. Det höll sig riktigt bra.
Den frisyren kommer användas många fler gånger!

Hoppas ni alla haft en bra dag!

Jätte svårt att fota sig själv men jag försökte iaf :-)


Kommentarer
Postat av: Anna i Aussieland

SNYGGT! Gillar the hair!! :-)

jaja, hela du e ju en hottie som vanligt ;-)

2012-04-07 @ 03:01:44
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com
Postat av: Fröken Åberg

Läckert!

2012-04-07 @ 08:48:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0