Lunch = shopping från Victoria's secret

Jag har två byxor som jag älskar och allt som oftast använder när jag bara jobbar hemma. Ibland använder jag dem även om jag ska vistas på stan bara för jag tycker om dem så mkt. Dvs jag bor praktiskt taget i dem!

Det är mina yoga byxor från VIctoria's secret. Som jag köpte i höstas när vi var i Washington DC. Nu har de dock använts så flitigt att de både tappat färg och fått färg ( de har använts vid målning av olika slag) så de är mindre fina nu. Vilket gjorde att nya måste införskaffas. Lunchpengen jag tjänade tidigare fick gå till byxor istället.
Detta resulterade i en shopping på VS. Jag beställde hem åtta byxor (de kommer gå åt ) två bikinis och några trosor. tar inte mer än någon vecka eller två innan grejerna ska komma. Can't wait!!!

Nu är det Sov dax

Fridens!

En del av shoppingen i DC min syster, Hanna och Johannes på bilden. Duktiga shoppare som moi ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0