Nya kärran från bästa barnvagnsbutiken

Igår hämtade jag ut barnens nya vagn på världens bästa barnvagnsbutik våra små i Örebro. (jag tycker ni ska gå in på Cecilia blankens blogg och lägg en kommentar om att hon ska nominera våra små som Sveriges bästa barnbutik, det kommer iaf jag göra)
En Emmaljunga av ngt slag med ståplatta hade jag köpt . :-) jag testade den aldrig innan jag beställde den utan litade på Emma som jobbar där att hon visste vad jag ville ha (så bra är de i den butiken) Och tänk så rätt hon hade. Vi var ute och raceade med den det första vi gjorde när jag hämtat barnen på dagis.

När jag berättade för Ludde i bilen om att den nya vagnen kommit var det första han sa jätte glad
- är det rosa mamma?
Han är så söt. Rosa är hans favoritfärg just nu :-)

Mina gullisar i och på nya kärran


Kommentarer
Postat av: Emma N

Scooter S? Är så himla sugen på den som andra vagn till Alva. Kommer det en utförlig recension? ;)

2012-04-19 @ 21:42:26
URL: http://frknilssonsbravader.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0