Piraterna har slut på bensin

Medan Edith vilar målar jag och Ludde i hans nya teckningsbok. Jag och min syster fick alltid ngt paket när den andra fyllde år och jag minns det med glädje vilket gör att jag vill ge detsamma till mina barn. Därav fick Ludde en likadan teckningsbok (en bok med fint omslag och blanka papper inuti så man kan spara teckningarna i en enda bok, smart tycker jag). Han fick även några klistermärken som han just nu pillar dit. Ett ark med pirater och ett med flygplan. Edith får med dinosaurier och en med apor :-).

Ludde satt nyss och pratade med piraterna på teckningen och de berättade för honom att de se slut på bensin så Ludde hjälpte dem att tanka :-) min lilla kille har koll på dagens pirater för de utanför Somalia har väl bensindrivna båtar?



Kommentarer
Postat av: Heidi

Så har thomas gjort med sina två tidigare barn oxå. När madde fyllde år fick kim ngt litet oxå. Det fungerade otroligt bra och ledde till 0 avundsjuka. Väldigt smart!! :)

2012-04-21 @ 20:10:56
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja men visst är det bra Heidi. Blir en helt annan stämning om alla får ngt. De stora barnen fick varsin trisslott, men de blev tyvärr inte miljonärer.

2012-04-21 @ 20:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0