tävlade med våra bilder

Igår mailade jag lite med Stina Kase hon som fotograferade våra bröllopsbilder. En toppen tjej från Estland. Hon är verkligen så duktig fotograf. Karin som ska gifta sig den 19 maj, åh det är ju snart, hon och hennes blivande man har anlitat henne som fotograf på deras bröllop vilket gör att hon kommer till Sverige så jag hörde av mig till henne för att höra om hon i samma veva kan ta bilder på mina produkter. Vilket hon kunde =) så den 18 maj hoppas jag att allt har kommit från mina leverantörer för då ska det fotas.

Jag tänkte även höra med min syster om jag får låna Oscar som modell när hon fotar skötväskan =) Jag ska även vara så egoistisk att jag kommer modella själv på bilderna tillsammans med produkterna. Det känns inte som om man har råd att anlita ngn så då kör jag på ego grejen och använder mej själv. Kan ju hoppas produkterna kan sälja även om jag är med ;-)
Stina berättade även att hon kommit som first runner up på en stor bröllopsfotograftävling med bla våra bröllopsbilder så hon hade några stora framkallade bilder på oss som hon skulle ta med som vi kunde få. sen såg jag på hennes blogg att det inte var kanska mina favoritbilder men det gör inget när vi får dem.
detta var  ett av tävlingsbidragen fast hennes bidrag var lite retucherat så magen inte petar ut =), utan jag ser så där lång och modellslank ut kanske kan gilla förstoringarna ändå ;-)
'
jag ska nog ut och springa nu. känns som en bra idé efter att sett de retucherade bilderna =)

Kommentarer
Postat av: Andreas

I värsta fall kan jag modella för dina produkter annars, då säljer du garanterat inte en grej :)

2012-04-19 @ 10:05:01
Postat av: Anna

Jag tror säkert jag skulle få dem sålda med dej på bild.

2012-04-19 @ 15:52:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0