tullad :-/

Där fick jag för att jag var dumsnål och inte köpte till presentförpackning på mina grejer som jag beställde i tisdags från victoria's secret. Ups ringde och ville att jag skulle betala tullavgift, expositionsavgift och administrativa kostnader. :-( dum som jag är blev jag helt stum och bara tog fram kortet och betalade. Och visst det är ju ändå som en skatt man betalar så jag får väl bara gilla läget och cykla lite extra och njuta av fina Sverige. Men annars borde jag ju ha hasplat ur mej att det är en present från elli som bor där fast hon beställt i mitt namn. Men så snabbtänkt var jag då inte. Så kan det gå.

Grejerna kommer iaf idag och det kan ju nästan vara värt 1000 kr extra när ett par av brallerna som jag bor i har gått hål på mellan benen :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0