Tur till Hallsberg

Efter att ha gjort klart allt med B&B så hämtade jag barnen på dagis för att åka till Hallsberg och äta middag med mor och far och min mormor.

Mannen är inte hemma. Och ibland är det så tråkigt själv. Då passar det perfekt att göra en utflykt hit med barnen. Kan de lagom somna i bilen på väg hem.

Väl hemma ska Jag stryka mina kläder. Jag gjorde iordning min klädkammare igår. Köpte Lundbergs inredning och skruvade upp den med min far. Det blev bra. Men tusan vad trångt det kommer bli med alla kläder. Det som såg så stort ut blev väldigt litet. Men då har jag nog utnyttjat varje millimeter :-)

Nu ska det drickas kaffe. 7'sjunde koppen för dagen :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0