Välkommen hem sa...

...vår tvättstuga med en ilsken överfull blick. Stig in och försök görs iordning här inne om du kan på de närmaste årtiondena. Tänk att en 16 åring kan ha så svårt för att starta maskinen. Jag menar messet han skickade igår om gradantal till maskinen med lakan i var det bara att skicka falska förhoppningar till mej?? ;-)

Tur att min man är en effektiv och handlingskraftig man! Tvättstugan snart ren igen

Min syn kl 12. Hungrig och kissnödig inte bra kombo med bombnedslag.


Kommentarer
Postat av: Heidi

Exakt lika här. I förrgår beslutade 17-, 18- och 19årungen sig för att storstäda sina rum samtidigt. Dvs hela övervåningen. Så långt allt väl. Det var välbehövligt... Dock blev det en hel del tvätt. Förutom alla kläder som legat överallt så byttes det lakan, överkasten behövde tydligen tvättas, likaså badrumsmattan osv osv. Fick en smärre chock när jag kom ner till tvättstugan igår men jag fick flickorna att köra 2-3 maskiner iaf. Antar att jag får ta itu med resten själv idag... ;)

2012-04-17 @ 09:26:42
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0