Världens sötaste systerson

Nu har vi fått njuta av Bryssel en halv dag tillsammans med min syster, Samuel och framför allt Oscar. Vi har ätit god mat, promenerat i solskenet och tagit ett glas vin på en uteservering. Så skönt med vår!

Lilla Oscar har mest sovit. Livet som småbarnsförälder med honom verkar inte än så länge vara speciellt krävande. Dock är det nog svårt att förstå hur många år det kommer att gå innan man får en hel natts sömn igen. För jag måste säga att sen vi fick Edith och Ludde har jag nog aldrig sovit mej igenom en hel natt. Även om vi sover som nu utan dem så vaknar jag ändå på natten av rutin och undrar var de är. Låter kanske galet men så knasigt är det, iaf för mej.

Imorn ska vi ut på stan. Jag ska köpa två svarta koftor på Zara. Bäst att ha en i reserv om min man råkar torktumla den ena, vilket han gjort med en sisodär 5 koftor :-/

Hoppas ni får en trevlig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0