"Bakis" och max

Idag känner jag mej extremt bakis fast jag nog knappt ens drack ett helt glas vin igår. Kroppen mår nog inte speciellt bra av att inte få vila när den är sjuk. för det mesta tar jag ju hand om mej denna gång får vara ett undantag. Men trots hur jag känner mej idag är jag glad att jag stannade hemma igår och var med på middagen för oj vad jag skrattade. Det är så kul att umgås med mannens gamla gymnasievänner. Det känns att de känt varandra länge och kan skämta med varandra så där hjärtligt och rått som jag gillar :-) någon utgång blev det inte för oss. Klockan hann springa iväg så vi stannade hemma och snackade hela kvällen. Somliga gick inte och la sig förrän halv sju. Jag var verkligen inte en av dem :-/

Idag har vi knappt gjort ngt mer än vaknat till liv. Eller jo vi var och handlade bakismat Max hamburgare. Kan inte ens minnas när jag åt där senast. Nu tittar vi på the raid redemption hemsk hemsk film alldeles för brutal för mej. Perfekt bloggfilm.

Barnen kommer hem till halv fyra. Får försöka kolla på handbollen och leka samtidigt. Det ska nog gå bra.

Heja heja!

Momsfilibaba :-)

https://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/2370134/images/2012/pic_5027a908e087c36851000128.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0