Dagen E

Idag mår jag lite sämre än igår. Och igår mådde jag toppen vilket betyder att jag inte mår så dåligt idag men visst känns det att det var Emmas möhippa igår. Jag sov iaf till halv elva och har suttit i en solstol och myst med Edith samtidigt som vi tittat på mannen och övriga barnaskaran som badat. Igår var iaf toppen. Vi hade jätte trevligt hemma hos Hanna där vi satt Ute i stekheta solen och njöt med en drink. Därefter åt vi god mat på Kungsgatan 1 och stämningen var toppen. Emma fick göra några uppdrag där bl.a. Sjunga en sång för ett annat sällskap. Hon var så duktig. Efter middagen så åkte vi limousin till strömpis. Vi tog självklart en sväng med limon eftersom det bara är några meter mellan dessa ställen. På strömpis var det folktomt eftersom det var alldeles för tidigt. Men rätt var det var kom massa folk. Vi hade kul med det blev kanske lite mkt innanför västen för några ;-) vi dansade och drack natten lång eller nja tills kvart i två för då gick jag, Emma och Klara. De övriga var borta. Att gå hem blev ett kapitel för sig. Jag mötte upp med min bonusson och hans kompisar som kanske oxå hade fått i sig lite för mkt. Så att ta sig hem tog oss dryga timmen. Men trevligt på vägen hade vi ju iaf :-). Nu ska här duschas och sedan äta lunch. Jag är så hungrig! Fina Emma i limon.


Kommentarer
Postat av: Allan Ballan

Oerhört stor ära att träffa dig igår. Ni var alla så himla fina! Så gött att veta att ni hade en underbar dag, det var ni alla väl värda! :) Kram

2012-08-05 @ 13:41:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0