Filminspelning

Igår kom de över från startcentrum för att göra filmen. Det gick bra, mkt tack vare att Cilla intervjuat mej för TV4 förut och lärt mej lite knep med tala tydligt och pauser. Tack för det Cilla. Han som skulle redigera filmen sen tyckte att han inte skulle ha allt för mkt att göra med min intervju :-)

Under tiden jag gjorde inspelningen hade jag sällskap av Sara och Arvid som var över på dagen för de hade deras vatten avstängt. De borde stänga av deras vatten en gång i månaden ;-)

Efter lunch kom Karin samt Samuel, Maria och Oscar över på kaffe. vi hann snacka lite tills de skulle iväg och jag hämta barnen på dagis. Som vanligt hade jag missat att det var hämtning kl 16 så jag kom inspringandes vid tjugo över. Dåligt av mej.

På kvällen kom lilla Ellinor över och sa hej då för nu åker hon hem till LA igen. Men vi hann planera in en resa i januari för och hälsa på dem :-) nu ska jag bara ordna barnvakt för det. Tror inte Ludde och Edith vill åka dit. Blir lite tufft med tidsomställningen för dem.

Idag ska jag bara städa och klippa gräset vilket redan är gjort så nu ska jag luncha sen tänkte jag hämta kidsen tidigare idag, dåligt samvete ifrån igår samt att Edith bara grinar och grinar över att behöva vara på dagis. Det krossar mitt hjärta att lämna henne varje morgon :-( min plutta.

Klart med presenten till min gudsons dop på lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0