God morgon sunshine

Igår blev en lugn dag för mej. Jag vilade lite på dagen och hämtade inte barnen förrän på em. Edith var fortfarande sjuk :-( hon har haft feber i några dagar nu. Jag har varje fm trott att hon skulle bli frisk för hon har varit feber fri men sen fram emot em så har feber kommit igen och stigit till över 39. Är hon inte frisk idag så har vi tid till läkaren i kväll. Eftersom Edith var sjuk igår så stannade jag och hon hemma igår kväll. Vi var bort bjudna till adolfsberg. Hon var dock ganska så pigg men jag vill inte att hon smittar ner ngn. Så hon och jag gick till parken i rynninge och lekte. Karin kom och mötte upp oss där. Rätt var det var så var jag och Edith hemma hos Karin och Anders och åt god flygande Jakob. :-) Så det blev en väldigt trevlig kväll trots att vi stannade hemma. Denna bild kunde ha stått mej dyrt för efter att jag fotat Edith så la jag mobilen på lekställningen och traskade iväg. Så när jag gick från k och a så upptäckte jag att mobilen var borta. Men som tur var låg den kvar även fast den legat där i över två timmar, lucky me! Idag blir det till att handla trisslott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0