God morgon

Igår gick dagen i ett med barnen hemma från dagis.

De hade sovit hos sin mormor och morfar torsdag till fredag så först åkte jag till Hallsberg för att hämta dem innan kl sju på morgonen :-/ men det gick bra.

Hemma sen så umgicks vi med Hanna och Alfred, Sara och Arvid på eftermiddagen därefter cyklade vi upp på stan och handlade en ny mobil till krille och när vi stod där blev det en ny till mig med :-) jag skulle förlänga abonnemanget och då kunde en mobil ingå.

På kvällen kom Karin och Anders över. Vi köpte mat från mama mia. Världens godaste spaghetti bolognese och en chevre kyckling pizza som var helt okej. Jag blev extremt trött dock inte van att komma igång så tidigt på morgonen.

Idag är det bröllop :-) Emma och Tobbe ska bli man och hustru. Det ska bli en kul dag. Vi hoppas att regnet ger sig snart så det blir sol till kl 12 då de vigs. Sen bjuder de på lunch och på kvällen middag så det blir verkligen hela dagen. Det kommer bli en kul dag!

Nu är vi på väg till mormor och morfar igen för de ska vara hos dem idag. Vi tänkte åka dit nu och äta frukost. Jag är hungrig :-)

Hoppas ni får en trevlig helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0