Hmm verkar som det är ngt skumt..

Med blogg appen. Såg att inläggen kom upp i dubbletter och bilder går fortfarande inte att få ut flera av. Och radbrytningar verkar inte heller fungera. Ngn som vet vad felet är? Är det jag som gör fel? Jaja igår var en väldigt trevlig kväll. Hanna och Johannes bjöd på god Texas chili. Jens och Monica var oxå här. Rebecka kom även hon över. Vi gick till strömpis och tittade som sagt på fashion pack. Det var bra, men jag tycker de var bättre för några år sen. Efter strömpis gick vi till Harrys och dansade. Min man har en alldeles egen stil på dansgolvet. Han studsar fram på ngt sätt. i min värld är han väldigt söt, i andras vet jag inte riktigt :-) Vi gick genom parken hem där min man och Jens bestämde sig för att åka rutschekana. De var bara lite för stora för den så de fastnade. Det såg hemskt kul ut. Hemma sen tog vi ett bad i poolen därefter rostade vi mackor och åt Görans hemmagjorda björnbärssylt på. Gott. Idag har vi knappt kommit längre än till frukost. Vi promenerade till jeremias bageri i wadköping och handlade bröd. Sen satt vi från 10 till 12 runt bordet och åt. Nu ligger jag i sängen igen för att vila lite. Det tar hårt att dricka när jag nästan aldrig gör det. Nu ska här vilas. Ingen bild nu för det fungerar inte :-(


Kommentarer
Postat av: Emma N

Det är nog inte du, det är nog blogg.se, de har inte varit på hugget sedan de strukturerade om servrar eller något...

2012-08-03 @ 22:36:06
URL: http://frknilssonsbravader.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0