Höstkänslan

Idag skulle jag helst vilja krypa ner under täcket och läsa två böcker. Solen skiner ute och det ser skönt ut men när öppnade altandörren så känns det kallt inomhus vill inte ens gå ut och känna efter. Hur kunde kylan komma så fort? I helgen satt vi och svettades i parken idag drar det på golvet. Nog för att jag gillar årstidsskifte men så fort behöver det inte gå. Men men inte ska jag sitta inne och trycka hela dagen. Två rum ska städas sen ska det faktureras (tråkigt att fakturera samtidigt som det känns bra :-) ) jag måste även gå och sätta in pengar samt skicka iväg paket. Det gäller att klä sig rätt efter vädret så kanske det inte känns så kallt! Sol i parken i lördags på möhippan.


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Fina Anna! Nej vi vill inte ha höst ännu... Mer sommar tack!!!

2012-08-07 @ 23:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0