Hunger games

Nu på kvällen kom Hanna och Johannes över. Barnen hade precis somnat. Eller snarare jag la dem samtidigt som de kom. Som tur var hörde de inte h och j för då skulle de aldrig somnat. Men nu sov de så gott en stund efter att de kommit. Jag och mannen har så tur som har dem. de kom över med ett usb med hunger games på så vi kunde mysa i soffan framför den. Godispåsen hade de dock medvetet inte tagit med. De där sommarkilona ska bort snart snart :-) Jag blev väldigt positivt överraskade av filmen. Jag har trott att den varit för brutal och läskig. Vilket ni vet inte är så svårt för mej att tycka men den var inte alls så utan den var alldeles lagom för min smak. Spännande och dramatisk. Perfekt helt enkelt. Se den! Nu ska vi familjen korv med bröd sova igen. Ludde ligger här bredvid och läser tidningen med mannen. Han vaknade för en stund sen och ville mysa med oss. Och hur ska vi kunna säga nej till denna killen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0