Hur tänkte jag här eller våra mammor kanske? ;-)

Jag tror jag dör av skratt. Jag och Ellinor är med småbarnen i Hallsberg och badar eller rättare sagt min mamma badar med Ludde medan vi övriga tre tittar på. Men det som föranledde skrattanfallet var att min mor sorterar gamla kort och det finns ett och annat kort som jag håller på att dö av att se. En del helt galna, fula, skämmiga, vad tänkte jag med osv. Jag kan inte förstå hur mamma lät mig se ut så, i och för sig hade jag väl en stark vilja men ändå. Bra smak däremot kan man leta länge bland korten och inte hitta ngnstans. Thank god att inte Facebook fanns på vår tid. För även om korten är hemska så vet jag att dessa kort finns i min mor och fars källare och inte ute på nätet så alla kan se dem! Men ngt kan jag väl bjuda på :-)


Förlåt Ellinor du blev med i fin outfit!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0