I'm back

Hejsan på er som fortfarande går in och läser här fast jag inte skrivit ngt sen nästan 1 1/2 månad tillbaka. Anledningen är så dålig till varför jag inte bloggat ngt men jag hittar nästan aldrig tiden för att blogga framför datorn och en dag slutade appen på mobilen att fungera vilket gjorde att jag inte bloggade ngt. Sen gick dagarna, dagarna blev till veckor och nu är vi här. Det har varit lite skönt samtidigt som jag saknat att skriva lite :-) Så nu ska jag vara på rätt spår igen. Vad har hänt under semestern då? Har ni hittat på nå kul? Själva har vi hängt mkt hemma och badat. Umgåtts med vänner. Vi har även varit i Bryssel och Paris en sväng, självklart ett besök på Disneyland. På vägen hem åkte jag bil med de två små och mina föräldrar. Göran och de stora kidsen flög. Vi stannade i Danmark några dagar och var till lejonparken. Så kul med barnen. Vi var även till Astrid Lindgrens värld förra veckan. Barnen tyckte det var så kul. Jag älskar att göra saker tillsammans med barnen. Det är så underbart att se sina barn helt till sig av lycka. Just nu är de hemma hos sin farmor. De sov över där i natt. Första gången som Edith sover där. Jag hoppas att det gått bra. Jag och mannen passade på att njuta av att kunna lämna huset kvällstid så vi cyklade ut till rynningeviken och njöt av den stilla kvällen. Väl hemma var huset fullt av stora kids :-) Idag ska bli en skön dag! Barnen borde dyka in snart. Jag ska kliva upp ur sängen se om min man vill vakna så vi kan äta frukost ihop. Måste slänga in ett grattis till Heidi med man som fått en son! Grattis! Heidis blogg följer jag noga. Hon bodde hos oss här på Slussen B&B i höstas för nio månader sen ;-) livetenligtheidi.blogg.se för er som vill läsa. Vi hörs och syns för now i'm back! :-) Jag och Ludde i lejonparken Danmark


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Skönt att du är tillbaka!!! Vi måste ses snart! Är på väg hem från västkusten nu. Vädret verkar bli hyfsat i helgen, kanske ska komma över och bada i polen?! Kram!

2012-08-02 @ 08:21:18
Postat av: Heidi

Tack söta du!! Har saknat dina inlägg och dubbelkollade härom dagen om jag hade råkat ta bort din blogg från bloglovin' men det hade jag ju inte ;) Ja, han är ett riktigt litet mirakel, vår Adam! :D Helt ofattbart!

2012-08-02 @ 21:21:51
URL: http://livetenligtheidi.blogg.se
Postat av: Anna

Klart du ska komma över Emma. Vi har nog inget planerat för varken lördag eller söndag just nu så det är bara och kila hit :-)

2012-08-03 @ 12:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0