I'm the master of ursäkter :-)

Tänk att rätt var det är på dagarna så är det lunch. Förmiddagen springer ofta iväg. Idag har jag inte ens kommit över tröskeln. Barnen vaknade vid halv sex imorse. Alldeles för tidigt. Men eftersom jag nu kan vila en timma efter de gått till dagis så var det bara att kliva upp och vila efter de åkt. Sen efter lilla luren har jag bara talat i telefon. I hela två timmar! för mej är det som sju timmar. Mina samtal brukar inte vara längre än fem minuter men inte denna gång. Eftersom min syster bor i Bryssel så är det ju enda sättet att höras. Jag föredrar annars face to face samtal över att prata i mobilen. Så det var alltså min syster jag pratade med. Jag tycker de borde flytta hem. Ens lilla systerson borde få kommunarrest till Örebro :-) kanske inte skulle vara så uppskattat av hans mor och far. Men jag vet att mormor och morfar skulle heja på ;-)

Nu ska jag ut och städa rummen bara äta klart först. Igår hann jag inte med det :-( Fastnade inne hos Emma på våra små i Örebro efter jag satt in pengar. Sen regnade det så, så jag ville helst inte springa med tvätt då eller var det kanske latmasken som kom fram? :-/ Men det måste göras idag ingen latmask idag inte? Fast nu ringde mannen och ska komma hem och äta. Måste ju sällskapa honom ;-) ursäkternas master det är jag!

I'm the flintskalliga master av ursäkter! ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0