Karlslund

Idag tog vi en tur till karlslunds herrgård och fikade med barnen. Det är så mysigt för barnen att leka i trädgården. Det finns en labyrint, tunnlar, fängelse(enligt barnen) och massa fina blommor. Det var perfekt för mej att komma ut lite. min man tyckte jag skulle stanna hemma och sova. Men det bästa mot bakfylla är att komma ut och göra ngt. Speciellt med familjen. Nu sitter vi och tittar på film med Hanna och Johannes.machine gun preacher. Ganska otäck men bra film. Vi har gjort ett avbrott i filmen för Ellinor och Magnus kom över. De ska bo hos oss i en dryg vecka medan de är hemma från LA. Men nu tittar igen. Jag är ju dock en sån kyckling för hemska filmer perfekt att blogga och titta samtidigt. Hatar när barn far illa och denna film är baserad på en sann historia vilket gör allt ännu värre. Snart ska vi pausa för 100 m finalen det blir skönt. Dumma film. Min underbara familj

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2370134/images/2012/pic_501ed787ddf2b3447400003d.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0