Mår kasst

Förut tog jag orken till mig och åkte till Willys för att handla. Väl på Willys började jag känna mej lite konstig i magen som om allt jag ätit skulle komma upp. Gravid som jag varit två gånger så skyndade jag mej instinktivt på och handla med en Loka citron och en snickers. Lite i magen hjälpte ju för det mesta vid graviditeter. Men nu är ju inte jag gravid vilket gjorde att det inte hjälpte ett dugg. Jag åkte ändå till dagis för att hämta barnen skyndade mej hem med dem. Packade in alla varor i kylen. När vi är alla sex så känns det som om det går åt iaf en tre liter mjölk om dagen vilket blir många mjölkförpackningar när jag inte handlar så ofta och då blir det mkt att packa in.
Nu ligger jag på soffan med barnen och tittar på mulan. Spyhinken redo :-/ hoppas det inte är magsjuka!
Glad kan jag vara ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0