Möhippa

Idag är det möhippa för Emma. Just nu har vi lite paus från hippan. Jag är hemma och byter om till kvällsstassen. Ett vitt linne och en orange kjol från Bryssel. Blir festligt värre :-) Vi har på fm umgåtts och haft trevligt. Emma har spelat in en singel. Vi har käkat i parken. Nu får Emma naglarna fixade och vi ska möta upp på Salongen för drinkar. Sen ska vi till Hanna ock drinka lite till därefter är det käk på Kungsgatan 1 och sen partaj men först en limotur runt stan. Ska bli kuuuil!!!! Fina bruden Emmas skugga.


Kommentarer
Postat av: Fröken Åberg

Ååå, vad denna dag var fantastisk kul! Ni hade ju ordnat allt så bra! Lunchen i Stadsparken var den finaste picknick jag vart med om!!! Badräkten jag fick av dig Anna var ju nästan lika het som baywatch-dräkterna hihi du vet vad jag menar!

2012-08-07 @ 23:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0