Okej hur vänder jag det här?

När man är trött, sjuk och inte allt för pepp på att ha middag eller gå ut men man ändå "måste" hur gör man då för att bli taggad?

Jag hade egentligen tänkt mej att härda ut parken imorse med barnen och sedan gå hem och sova, sedan åka till Hallsberg med barnen och stanna där för att ta det lugnt. Mina föräldrar ska vara barnvakt ikväll för vi har vänner här från LA, Göteborg och Gävle så vi tänkte käka god middag, dricka lite vin och sen gå ut. Men jag är ju helt slut så jag vet, egentligen borde jag inte vara här hemma med alla men när vi träffas så sällan så vill jag inte fly fältet utan stanna och ha kul. Därav skulle jag vilja ha lite tips på bra kurer mot seghet
Vanligtvis brukar bra musik, duscha och ett gott glas vin göra susen men just nu har jag iofs inte testat ngt av det men jag skulle gärna ha mer tips ifall de inte fungerar. :-)

Jag helt opeppad, trött och glåmig med påsar under ögonen. Idag krävs det mirakelsmink för att se någorlunda party ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0