Stora tjejen

Min lilla tjej har blivit så stor över sommaren. Hon har slutat med välling fast inte flaskan den lämnar hon nog inte på ett bra tag :-/ Men hon har slutat med blöja. Vilket är väldigt skönt för det mesta. För visst är det skönt att slippa komma ihåg blöjorna och torka skit över hela ryggen men det är inte skönt att behöva akut stanna efter vägen för att hon måste kissa eller att få kisstänk på fötterna när hon kissar utomhus. Hon pratar oxå hela tiden nu. Långa meningar. Åren går så fort. Mina föräldrar hade så rätt när jag var liten. De sa alltid: det är konstigt att ni blivit så stora när vi inte blivit en dag äldre. :-) So true! Min stora tjej på toan på Astrid Lindgrens värld.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2370134/images/2012/pic_501909b2e087c30ff9000016.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0