Två års förlovning

Idag för två år sedan förlovade vi oss, jag och min man. Tiden springer iväg (för er som är intresserade finns förlovningen lite bättre beskriven i ett inlägg för ett år sedan). Tyvärr har vi inte firat denna dag på ngt sätt. Vi har båda legat halv däckade ingen av oss mår helt hundra än. Magen spökar :( vi hoppas att vara friska imorn. Vilket jag hoppats på varje kväll nu. Börjar känna men lite tjatig. Jaja tillbaka till förlovningen det inte är ngt att fira direkt. Eller ska man göra det? Förlovningsdagen kanske mer är till för dem som endast förlovar sig och inte gifter sig sen?

Edith somnade kl fem idag, jag hoppas vi får sova längre än till fem imorn bitti. Chansen är väl överhängande att vi inte får det. :-/

Ne ni nu ska jag ha ihjäl en mygga som surar runt mitt huvud.

Min man och jag



Kommentarer
Postat av: Anna i Aussieland

Grattis på er! Ni är så fina ihop :-)
Och förlovningen firar man precis som man vill - vilketkan inkludera att inte fira alls :-)
Jag tänker ialla fall på er :-)

kramar

2012-08-14 @ 23:30:15
URL: http://uppochnerlandet.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0