Vaknade med ett vrål

Ikväll bäddade Ludde i ordningen en madrass åt honom i deras lekrum. Han ville sova där. Vi såg inget fel med det. Men efter att han sovit i nästan tre timmar så hörde vi ett vrål inne från lekrummet. Jag trodde han drömt ngt hemsk men när mannen öppnade skjutdörrarna var det en geting därinne som hade stuckit honom. En grymt stor geting. Jag och krille gick in med varsin flugsmälla och gjorde livet kort för getingen. Även om han var svår träffad :-) eller jag kanske ska säga hon för det var en riktigt stor geting.

Nu ligger Ludde tryggt i sin pappas knä och sover. Han ska nog få sova inne hos oss i natt. Vår lille snutt.

Jag och mannen tittade på en väldigt mysig film förut. Salmon fishing in the Yemen med Ewan McGregor. Mer än sevärd.
Förövrigt mår jag bättre nu men jag går på tabletter för jag fick både feber och frossa förut så jag fick gå och lägga mej. Illamåendet har lagt sig lite men inte helt. Hoppas på att få en god natts sömn det hjälper nästan mot allt!

God natt!

Min lilla kille och stora kille ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0