Äntligen fredag

Wihoo idag är det fredag för er som missat det ;-)

Äntligen är min lilla tjej frisk. Hon mådde bra igår med men idag är hon dagisfrisk. Det är så mysigt när man kommer till dagis efter att hon varit borta och hennes kompisar blir så glada av att hon kommer. Tänk att dessa vänner kan vara hennes vänner för livet. Jag har ju fortfarande kvar min bästa kompis från dagis, Hanna. Vi har följt varandra genom livet. Dagis, lågstadiet, mellanstadiet, högstadiet, valde samma gymnasieinriktning, hamnade på samma kurs på universitetet när vi skrev c- och d-uppsats i ekonomi. Och nu bor hon bara fem-tio minuter bort. Tänk om våra föräldrar vetat det när vi var tärnor och höll varandra i handen i luciatåget när vi var två år gamla.

Jag kan inte annat än tycka att livet är bra häftigt när man ser på det. Tänk om man vetat om hur ens liv skulle bli!
Jag kunde inte för fem år sedan se mig här där jag är idag. Jag hade flinat än den som sa det och tänkt inte en chans i helvetet att det är jag. Två småbarn, två bonusbarn, eget aktiebolag och vara någons fru. HA! Låter så galet. (Nu benämner inte jag mej själv i vanligafall som Görans fru utan han är min man :-) låter så bihang att vara ngns fru)

Men här är jag idag och jag skulle inte vilja vara någon annanstans. Eller nja jag skulle gärna vara ngn annanstans rent vädermässigt just nu men inte utan min familj.




Idag blir det spinning på lunchen om det hinns med. Har lite att ta igen efter en veckas vab och Ikväll ska vi upp till adolfsberg på AW. Ska bli trevligt.

Trevlig helg!

Hanna och jag i Washington!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja det är otroligt hur livet utspelar sig. Är så glad att ha dej vid min sida, många fina minnen! Tror att våra föräldrar är väldigt glada att vi hängt ihop hela livet, jag vet att mina ser det som en trygghet iaf!

2012-02-03 @ 09:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0