Frisk, sjuk, frisk och sjuk igen

Hej hopp!

Jag kan fortfarande inte få upp några bilder vilket är tråkigt. (ska försöka i slutet på detta inlägg o se om det fungerar, resultatet ser ni ju längre ner) Vet inte om det är jag eller http://blogg.se">http://blogg.se">blogg.se som är mupp. Men men så är det. Får sluta mobilblogga och använda gamla hederliga datorn istället!

Hur läget är:

Edith blev feberfri i tisdags som ni kanske förstod då vi var på bio igår. Men idag ringde de från dagis och sa att hon hade feber igen :-( imorn blir det till att ringa BVC för nu har hon haft feber i tre omgångar på drygt två veckor! Inte bra!

Ludde mår iaf bra. Hostar lite som vanligt. Jag och mannen är fortfarande krassliga. Hosta, snoriga, tunga i huvudet Allt tyder på förkylning! Hoppas det går över tills imorn.

Vad görs:

Dagen har jag ägnat åt att kolla inredning till vårt sovrum. Hittade snygga tapeter dock är det omöjligt att hitta en snygg sänggavel. Ngt tips? Om det går att lämna kommentar?

Vi hittade golvet som vi ska ha. Piffiga som vi är blir det samma sort som i övriga huset :-)

Funderar på en Josef Frank tapet i vardagsrummet men kan inte bestämma oss. Vad tror ni. Ängsblommar med vit bakgrund?

God natt och fridens!

Om bild fungerar så ser vårt sovrum ut så här nu

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/2370134/images/2012/pic_189791154.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0