Gravid :-)

Ja inte för att vi ska bli sju i familjen nu inte är jag heller surrogatmamma utan detta är hur jag ser ut nu på kvällen. Där höll ni på och sätta i halsen :-) ska familjen Lunander (som vi nu heter i efternamn allihop ;-) )bli med i familjen annorlunda om några år men sörrni det ska vi inte och förövrigt skulle vi nog passa in där redan nu ;-) familjen normal är vi inte.

Som nämnts tidigare blir jag så uppsvälld i magen av ngt. Jag har inte kunnat räkna ut vad det är men eftersom jag ätit godis och kärleksmums som jag, Edith och Hanna bakade idag så antar jag att det kanske är sötsaker eftersom jag blev lika uppsvälld i lördags och då åt jag ju massa godis. Vilket innebär större katastrof än diskmaskins katastrofen förra veckan. Hur ska jag klara mej utan godis. Snacka om seriöst ladda för beach 2012 om jag måste sluta äta godis!!!

Hur ska det gå?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0