Handyman Anna

Bara för att klargöra: ingen kom igår och lagade diskmaskinen, ingen har ännu bjudit på mat, men vet ni va? Det gör inget för den blev lagad igår av moi! Med assistans i telefon av min mamma som satt vid datorn och hade bruksanvisningen uppe. Men jag menar jag gjorde ju jobbet. Klapp på axel på mej ;-) inget mer handdiskande.

Idag blir det kalas på lek och buslandet. Ludde är så taggad. även resten av familjen men vi springer inte runt och frågar hela tiden när vi ska åka. :-)

I kväll ska mannen ut. Jag och barnen ska vara hemma och slappa. För mej blir det godis och film tror jag. Om ngn känner sig filmsugen är den välkommen över.


Idag har Edith lärt oss hur kaviar ska ätas.


Kommentarer
Postat av: Sara

Hurra! Vad bra du är! Om Marcus tänker jobba ikväll kanske jag och Arve kommer över!

2012-02-11 @ 10:10:06
Postat av: Karin

Barasåattduvet hade vi bjutt över er på mat och Anders hade kommit o lagat diskmaskinen om vi varit hemma. Men är på kullen och bestämmer bröllopsmaten :) (och jag är fortfarande förkyld, så det så.)

2012-02-11 @ 14:08:32
Postat av: Ellinor

Jag är inte det minsta förvånad. Du och din mamma tenderar ju till att vara rätt envisa på att få saker och ting fixade :) Goodie!

Hoppas du/ni får en mysig filmkväll.

Kram

2012-02-11 @ 17:18:46
URL: http://frokensvenskiusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0