Hästfilm, soppa och uppblåst mage

Jahopp nu ligger jag själv på soffan med uppsvälld mage av allt godis (ser ut att vara gravid i 34 veckan) och tittar på en hästfilm. En sån där sann otrolig historia om en häst som vinner allt. Lycklig och bra :-) perfekt en ensam lördag (walt Disney säger väl allt om hur lycklig den måste vara) Att jag passade och tittade på melodifestivalen för att min mor och far var här gjorde ingenting filmen var bra ändå lagom story då. Melodifestivalen däremot ska jag nog inte nämna. Har inte speciellt mkt till övers för mellon men det är ju som ett kollektivt måste i detta land så jag gör som alla andra och tittar.

Det blev ingen hämtmat som jag planerat åt upp soppan från igår. Var alldeles för lat för att ens orka beställa ngt. Då är man LAT!!!

Nu Funderar jag på att gå och lägga mej men det känns lite väl tidigt men ändå skönt. Ska nog lägga mej och läsa en bok.

Imorn blir det förhoppningsvis skridskor med Emma i Marieberg. Hoppas mannen inte mår allt för kasst imornbitti. Orutinerat att dricka för mkt så man inte orkar med ngt en söndag. Men det gör han nog inte. Och vad är roligare än att dra runt två småbarn på isen när man är lite lagom bakis ;-) ???

Hoppas ni alla har en trevlig lördagskväll.

Bild från igår när min pappa var barnvakt medan jag och mannen var på gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0