Kodlås till toan?

Idag åkte vi buss upp till barnens farmor i Adolfsberg. Vi skulle dit på lunch. Barnen tyckte det var så kul och spännande att åka buss. Första gången för Edith. Ludde har åkt några gånger när han var mindre. Vi skulle egentligen ha gått men det blåste så kallt + att det kom snö :-/ det borde ju bli vår nu!

Nu på kvällen har jag och mannen varit på bio och sett safe house. Riktigt bra film. Spännande!
Fast en sak som var riktigt dålig var att de gjort kodlås till toaletterna på bion. Hur galet är inte det? Nu måste man ha biljetten med sig där koden står när man går på toa. Vilket jag inte hade (jag har världens minsta blåsa så jag måste för det mesta gå på toa under föreställningen). Nu var jag tvungen att leta reda på en som jobbade där och be om koden. What? Kod? Verkligen? Är det så många människor som går in på filmstaden för att uträtta sina behov fast de inte ska se ngn film? Någon som gjort det?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0