Ludde 2,1 m

Jahopp idag har min stora lilla skrutt Ludde varit hos läkaren. Utredning på hans astma. Han har astma, allergier och eksem. Min fina lilla kille. Vi får se vad han kan bli av med under uppväxten förhoppningsvis alla tre. Han fick iaf tapperhetsmedalj för att han var så duktig. Sen fick han även två serietidningar, godis och glass. Märks att det var hans far som var med honom ;-)
Vi fick även reda på att han som vi vet är väldigt lång men när han är färdig vuxen ska han enligt sin kurva bli mellan 2 och 2,10 m lång. Hmm jag som alltid varit lång kommer känns mig som lilla lilla mamma bredvid honom.

Min ståtliga plutt



Kommentarer
Postat av: Emma Åberg

Ludde lille plutten! Klart han ska bli ståtlig som sin mor och far! Jag han förresten inte svarat på ditt sms Anna! Tack och träffas gärna i helgen/veckan för uppdatering! Vi rings! Kram! /fröken Å

2012-02-01 @ 22:16:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0