Men åh

Idag trodde jag att jag skulle få en dag för att hinna ikapp med alla bestyr. Men ack så fel jag hade. Jag hann med att städa undan allt plock men inte dammsuga eller torka av. En promenad med Svea, Wilma och Hanna hann jag även med innan de ringde från dagis och sa att Edith mådde dåligt (eller snarare var hängig) för dåligt mår hon inte men hon är lite ur form. Blev lite mkt med dagis idag så jag hämtade henne och Ludde. Sen åkte vi och handlade godis och hyrde film. Så vi har tittat på toystory 3 och nu på Emil.

Jag ska iaf iväg och träna piloxing i em för att få lite energi. Det är trist att vara hemma en hel vecka. Det känns som om ju mindre jag gör dessto tröttare blir jag. Tröttast är jag dock inte för Hanna, Wilma, Edith och Svea har legat och sovit medan jag och Ludde smugit runt och lekt. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0